...نـــازح...

«السلام علی النازحین عن الأوطان»

...نـــازح...

«السلام علی النازحین عن الأوطان»

مشخصات بلاگ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

روزت مبارک بهترین معلم من

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳ ق.ظ
امشب در یک رویای بارانی سیر میکنم. رویایی پر از شبنم حضورت.

امشب دلم را راهی ترمینال کردم! سوار اتوبوسی به مقصد تو. با اتوبوس می آیم تا از لحظه لحظه ی انتظارم برای رسیدن به تو لذت ببرم!

بیابانها را نگاه میکنم در دل شب. جاده ها را قطره قطره سر میکشم. چه حس زیباییست آمدن به مقصد تو.

شب چه بی تاب است برای دمیدن سپیده و دوباره دیدن رویت. دل من هم بی تاب شده. انتظار شیرینی است...

میخواهم روز معلم کنارت باشم. معلم اولین و آخرین من. معلم روزهای سختم. چه جانانه درس زندگی را به من آموختی. و من چه شاگرد بازیگوشی بودم برایت...

معلمی فقط لایق توست که عالِم ترینی. که نور وجودت تمام زندگیم را در بر گرفته. نوری که خورشید در برابرش زانو میزند و جهان از وجودش جان میگیرد..

و تو به من آموختی دوست داشتن را... تا دوستت بدارم. تا رویایی بارانی داشته باشم از جنس تو...

امشب دلم هوایی شده است. چه هوایی خوشتر از هوای حضورت؟ که بقیه هرچه هست هوا نیست. وجود تویی و زندگی در تو خلاصه میشود.

معلم مهربانم، در رویای بارانیم خاک پایت را میبوسم. امشب از هوای تو تازه شدم. امشب از وجودت طراوت گرفتم. بوسه ای از خاک پایت، دلم را راهی بهشت کرد...

روزت مبارک بهترین معلمم...

[تصویر: 53.gif] [تصویر: 53.gif] [تصویر: 53.gif]روزت مبارک آقای من، بهانه ی زندگی. روزت مبارک... [تصویر: 53.gif] [تصویر: 53.gif] [تصویر: 53.gif]

دل نوشت: چند وقتیست که با دو فرشته در قالب معلم آشنا شدم که هرکدام دنیایی از عشق به من آموختند. میگویم تا بدانید چقدر وجودتان برایم مایه ی امید و آرامش است...

سمـیــــــــرا و تـــارای عــزیـــزم، روزتــان مبارکـــــــــــــــــــــــــــ [تصویر: 53.gif] [تصویر: 53.gif]

  • فاطمه سادات زارعی

نظرات  (۴)

باسلام
رویای باران که می رسد کوچه ها غرق سکوت میشود
ودر امتداد ترانه هایی که همیشه کودکانه باران را مانده اند نسیم خاطره اش
سایه گستر میشود.
پاسخ:
رویایت همیشه بارانی...
فدای مهربونیات
بارانم... مهربونم... بخدا لایق این همه لطف و مهربونی شما دو دست خوب و مهربون نیستم....... روزی هزاران بار خدا رو باید شکر کنم تو و سمیرا دوتا فرشته بهشتی رو تو زندگیم قرار داده... ممنونم عزیزم
زیارت با دل مقبول تره
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی